مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1395 ساعت 10:402017-01-24سياسي

"پلاسکو"، زنگ بیدارباش مسوولان است/جانباختگان آتش نشانی، شهید ایثارگر محسوب شوند


رییس کمیته مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در دیداری که با آتش نشانان داشتم، دو دِین را به گردن من گذاشتند که لازم است اعضای شورا آن را عملی کنند.

- "پلاسکو"، زنگ بیدارباش مسوولان است/جانباختگان آتش نشانی، شهید ایثارگر محسوب شوند رییس کمیته مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در دیداری که با آتش نشانان داشتم، دو دِین را به گردن من گذاشتند که لازم است اعضای شورا آن را عملی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الهه راستگو در سیصد و سیزدهمین جلسه شورای شهر تهران ضمن عرض تسلیت شهادت جمعی از آتش نشانان فداکار و تعداد دیگری از هموطنان در حادثه ریزش ساختمان پلاسکو، به ایثارگری نیروهای آتش نشانی از بدو حادثه اشاره کرد و گفت: بیش از 200 نفر از آتش نشانان در کنار دیگر نیروهای امدادی در سه شیفت کاری سخت و نفس گیر به آواربرداری و جستجوی مفقودین پرداختند که این ایثارگری هیچگاه فراموش نخواهد شد.

وی با تاکید براینکه حادثه پلاسکو اولین حادثه در شهر تهران نبوده و قطعا آخرین حادثه نیز نخواهد بود، افزود: مسئولین باید عبرت بگیرند و برای دیگر حوادث احتمالی و غیر مترقبه برنامه ریزی کنند.

رییس ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمان های مردم نهاد شهر تهران در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) اشاره کرد و افزود: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"پلاسکو"، زنگ بیدارباش مسوولان است/جانباختگان آتش نشانی، شهید ایثارگر محسوب شوند

"پلاسکو"، زنگ بیدارباش مسوولان است/جانباختگان آتش نشانی، شهید ایثارگر محسوب شوند